Paulina Lignar - art Lignar

Regulamin

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem własnej strony internetowej.

2. Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie następujących informacji osobowych: imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miejscowość oraz województwo, a także danych kontaktowych: adresu e-mail oraz numeru telefonu, w celu weryfikacji zamówienia. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

3. Na życzenie klienta wystawiamy rachunek lub umowę kupno-sprzedaż.

4. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto.

5. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedającym.

6. Przyjęcie zamówienia do realizacji może nastąpić także drogą telefoniczną. Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia zrealizowania zamówienia jeśli nie będzie ono mogło być zweryfikowane w przeciągu 3 dni roboczych.

7. Zamówienia są przyjmowane 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu (zamówienia telefoniczne w godzinach pracy sklepów pn-pt 9-18 sobota 9-13). Realizacja zamówień następuje w godzinach otwarcia sklepu (9:00-18:00) w dni powszednie.

8. Uwaga - mogą wystąpić częściowe braki oferowanych towarów w takim przypadku informujemy o tym telefonicznie lub mailem. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru na stanie. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

9. Cas wysyłki jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu. Uwzględnia tylko dni robocze. Należy do niego doliczyć czas dostawy, który wynosi:

- w przypadku firmy kurierskiej DPD: 1 dzień roboczy (w godzinach pracy)

10. Koszty wysyłki to:

 
18 zł - kurier (każda praca - do 20 kg)

 

Przesyłki powyżej 20 kg - cenę ustalamy telefonicznie lub mailowo.


11. Oferujemy następujące sposoby płatności:

- przelewem bankowym/pocztowym na nasze konto

12. W przypadku zamówienia przekraczającego kwotę 2500zł zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia możliwości zapłaty za zamówienie jedynie poprzez przedpłatę na konto całości lub części kwoty zamówienia.

13. Zgodnie z Ustawą . " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

 

14. Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony , wraz z oryginalnym opakowaniem. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym potwierdzeniem (rachunkiem), oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Uwaga nie odbieramy paczek za pobraniem. Zwroty nie obowiązują prac wykonanych na zamówienie.

15. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

16.Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

17. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

18. Numer konta, na który należy wykonywać przelewy za zakupy zostanie wysłany pocztą elektroniczną.

 

19. Po zaksięgowanie należnej kwoty za zakupy wysyłamy zakupiony produkt.